روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

temp

میشه به من بگید وقتی خیلی دلتون میگیره، از اونا که از ته دل میگیره منظورمه، چکار میکنید؟

نظرات 6 + ارسال نظر
دخترک یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 00:50

یا خیلی سرخوشم یا خیلی فراموشکار اصلا نمیدونم چکار میکنم. خوب البته شاید به این دلیله که این دلگیریا میتونن به انواع مختلف تقسیم بشن

همین که دلت نمیگیره خوبه...
مثلا چه نوعی؟

آزی شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 19:24 http://bihefaz@blog.ir

گاهی گریه میکنم اما هیچوقت با گریه بهتر نمیشم چون گریه من وقتی شروع میشه اصن تموم نمیشه مگه اتفاقی بیفته ک تموم شه ...
اونقد توی غم فرو میرم که حس میکنم سرم داره میترکه بعد قرص میخورم میخوابم بعد بیدار میشم میبینم باز دلم گرفته ، لوله باز کن میریزم تاثیر نداره ، میرقصم تاثیر نداره ، سینما میرم تنهایی بیشتر دلم میگیره ، خرید میرم بدتر میشم !!! لامصب دل آدم که میگیره با هیچی خوب نمیشه جز با عشق...

دل آدم که میگیره با هیچی خوب نمیشه....
جز با همون چیزی که باعث شده دلت بگیره...

Rima شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 13:17 http://dailytalk.blog.ir

گریه میکنم، نماز میخونم و بعد سعی میکنم بسپارمش به زمان.

زمان ....بُعد عجیبی در زندگی است....

فرناز شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 00:32

گریه میکنم....بعضی وقتا میون گریه خیلی خودمونی با خدا درد دل میکنم

امیدوارم که پروردگار دانا راهگشا و گره گشایتان باشد.

لنگرودی جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 23:12

میرم سراغ اون دوستی که مهربان و صبور و شنوا باشه بهش میگم که غمگینم و نیاز به مصاحبت دارم و اگر ممکنه به من گوش بده. این راهکار همیشه جواب داده برای من. البته داشتن همچین دوستی هم از مصادیق خوشبختیه
اگر ندارید هم که به آفریننده دوستی ها پناه ببرید

خوش به سعادتون
امیدوارم هیچوقت دلتون نگیره البته

یاسمین جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 11:38

موزیک گوش میدم.آهنگایی که از ته دلم حرف میزنن.

من هم خیلی وقتها همین کارو انجام میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد