روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

کار خاص

هر چی فکر میکنم می بینم در این زندگی کار خاصی انجام نداده ام. و همین یک جور عذاب الهی برایم ایجاد کرده است. هی یکی توی سرم میگه" هووووی، تو چرا هیچ کاری نمیکنی؟" من هی بهش میگم هوووووی دیگه چیه؟ مودب باش!

حالا نه اینکه هیچ کاری هم انجام ندم ها.... اما انجام کارهام شده برای پول. خب زندگی خرج داره دیگه...اما دوست دارم کاری برای خودم انجام بدم. نه برای پول. همش بهانه میگیرم که از صبح تا شب گرفتار کار هستم و زندگی و چند روز دیگه دانشگاه هم اضافه می شه و ... راستش از این همه بهونه گیری کلافه شدم. بابا پاشو برو دنبال کاری که دوست داری. این وقت ندارم و اینا همش بهونه است. اه.

خب حالا چه کاری دوست دارم؟ هوممممم ....... آآآآآآآآ......از بس خودمو درگیر کردم یادم نمیاد چه کاری دوست دارم. آقا یکی بیاد به من بگه من چکاری دوست دارم

یک خانواده در فامیل داریم که خیلی باحالن، آقاهه و بچه شون معمولا سر سفره که میشینن، نمیدونن چی دوست دارن، ولی خانومه میدونه. جالبه که وقتی چند نوع غذا هست، هر دو از خانوم خونه میپرسند که به نظر تو من کدومشونو دوست دارم؟ خانوم خونه هم بهشون میگه که مثلا شما از این یکی و شما از اون غذا میل کنید!!!! به چشم خودم نمیدیدم باور نمی کردم.

بعد، یه روز بچشون اومد خونه ی ما، ازش پرسیدیم چی دوست داری بخوری؟ گفت نمی دونم، مامانم می‌دونه!


نظرات 5 + ارسال نظر
ترانه چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 12:07

من موندم اون آقا قبل از اینکه ازدواج کنه کی براش تصمیم می گرفته چی بخوره
اما جدا از بحث غذا منم من قبلا نمیدونستم که چی حالمو خوب میکنه خداروشکر فهمیدم
خداروشکر
واقعا ی نعمته
یه کتاب از باربارا دی آنجلس خوندم که نوشته بود اگه حالتون خوب نیست یعنی روی مسیر اصلی زندگی رانندگی نمیکنی و داری راهو اشتباه میری
لحظه ای توقف کن و ماشین رو نگه دار وقتی رو برای سکوت با خودت بگذار تا درونت رو بهتر ببینی
انقدر متنشو دوس داشتم حفظ شدم
یه کتاب دیگه خودنم نوشته برایان تریسی بود اونم نوشته بود اوون کاری رو که هر رچی انجامش بدی خستگی رو احساس نمیکنی
اون همون کاریه که حالت رو خوب میکنه
منظور فقط شغل نیست حتی چیزای کوچیک مثل شیرینی پختن و حتی گل کاشتن تو گلدون و ... هم میتونه حاله آدمو خوب کنه
چون نوشته بودید نمیدونم چی دوست دارم عرض کردم

گل کاشتنو دوست دارم
کلی گلدون کاشتم تا حالا...
مرسی از لطفت

یاسمین دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 16:35

نه باورکن بیشتر از جالب بودن،عذاب آوره
تازه این یع مثال کوچیک بود.تو خیلی چیزا قادر به تصمیم گیری نیستم.فقط گاهی دیگه خودمو میزنم به سیم آخر واسه تصمیم گرفتن.مثلا اگه خونه تنها باشم نمیدونم چی بپزم،واسع بیرون رفتن اگه کسی نباشه بهم مشورت بده صد دست باید لباس عوض کنم.نمیدونم میخوام بیرون برم چه تایمی راه بیفتم.
البته این واسه مسائل کوچیکه.واسه مسائل بزرگ زندگی راحتتر و بی مشورت تر و مطمئنتر میتونم تصمیم بگیرم.

خب این زیاد خوب نیست. باید به خودت اعتماد بیشتری داشته باشی، خودتو باید بیشتر قبول داشته باشی به عبارتی. و مثلا برای بیرون رفتن اول یک لباس انتخاب کن بعد به انتخابت احترام بگذار.البته این مواردی که گفتی در کل مسایل مهمی نیستن و خیلیا همین مشکل رو دارند. و الته این خیلی خوبه که در مسایل مهمتر راحتتر میتونی تصمیم بگیری

حوا دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 12:15 http://aramaram2012.blogfa.com/

بابای منم اینجوریه؟ اگر چند جور غذا باشه نمیدونه کدومو بخوره و نظر ما رو می پرسه

چه جالب. سلامت باشند انشا ا...

یاسمین دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 11:23

یکی از مشکلاتی که منم همیشه دارم.تصمیم گیری سخته برام.حتی تو موارد خیلی کوچیک که شاید باورت نشه.مثلا تنهایی خرید کردن یه چیز تقریبا غیرممکنه برام.یا حتی اینکه چه ساعتی غذا بخورم.

جدی؟ یعنی نمیتونی تصمیم بگیری چه ساعتی غذا بخوری؟ جالبه

حجی آغا! یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 23:41

عذاب الهی چیه داااشم!
دست شیرین رو بیگی برو ددر!

رو چشمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد