روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

خط کش ی

امروز به طرز عجیبی به یاد خط کشی های صفحه های سفید دفتر مشق هایم می افتادم...

خط کش را میگذاشتم لبه ی کاغذ، و با خودکار قرمز دو خط با فاصه‌ی اندک از بالا تا پایین صفحه می کشیدم...


نظرات 9 + ارسال نظر
هلیا دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 01:25

یعنی اگه معرفی کنم خاطرتون میاد؟گفتم سه چهار سال پیش

نمیدونم

هلیا جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 21:04

من نگفتم که منو میشناسین . گفتم قبلا همدیگرو می دیدیم . فکرم نمی کنم
که منو بشناسین . اسم من هلیاس .. منتقد و رک گو

باشه، دوست نداری معرفی کنی اشکالی نداره

هلیا پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 01:00

توی یه مرکز علمی ...
اسمشو نمیگم می ترسم همین الان گوشمو بگیری بپیچونی
این کارو که نمی کنی؟

گوشتو بگیرم؟ نه بابا...این چه حرفیه
حالا کجا بود اون مرکز؟ یعنی میخوای بگی من میشناسمت؟یک بار دیگه بگو اینجا رو چطور پیدا کردی
میشه خودتو معرفی کنی؟

Rima چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 15:19 http://dailytalk.blog.ir

چرا اینکارو میکردیم؟ هدفمون چی بود واقعا؟صرفا زیبایی؟ چرا دفترا خودشون این خط عمودی رو نداشتن؟

فکر کنم برای زیبایی و نظم بود..... اون موقع به فکرشون نمیرسید لابد

هلیا سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 19:07

تو وبلاگ مگه آدما همو میبینن؟ منظورم خارج از وبلاگ بود.

کجا میدیدمت؟
یکم بیشتر توضیح بده لطفا

هلیا دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 02:26

سه سال پیش

توی وبلاگ رو که میدونم.
خارج از وبلاگ رو میگم

هلیا شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 09:41

خیلی گل و ماهی اینم انتقاد خخخخخخخ
دیگه دلم نمیاد ازت انتقاد کنم
به خصوص اینکه من و تو قبلا همدیگرو میدیدیم

مرسی از تعریفت.
همدیگه رو میدیدیم؟ کی؟ کجا؟

هلیا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 21:54

برام عجیبه اینکه با این همه مشغله های کاری کا
دارین منو هنوز یادتونه...
دلتون واسه انتقادایی که به طور رگباری ازتون می کردم
تنگ شده؟

خیلی چیزها از یادم میره، اونقدری که گاهی فکر میکنم حافظه ام مشکل پیدا کرده
اما، دوستان اینطور نیستند. یادم نمیره.
بله، بفرمایید انتقاد رگباری بکنین

هلیا چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 22:51

سلام عشق قدیمی من خوبی دلم واست تنگ شده

به به....دوست منتقد من، چه عجب از این ورا؟ یادی از ما کردی
می تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد