روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

حتی اگر نباشی، می آفرینمت، چونانکه التهاب بیابان سراب را

قیصر امین پور

نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا گلی سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 14:25

مسئله همینه دیگه پژمان.........نمی تونم پیش فرضش رو عوض کنم......

میتونی

ترانه سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 07:16 http://tarane-zendegi.blogsky.com/

این قدرت آفرینش در ذهن هم خودش یه نعمته

بله
آفریننده بودن، بعد از خالق یکتا، از توانمندی های ما انسانهاست که معمولا نادیده میگیریمش.

لیلا دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 00:05 http://stayhungrystayfoolish.persianblog.ir/

سلام
من عاشق این شعر قیصر هستم...
نوشته ی قبلیتون هم خیلی دلچسب بود!

سلام
خیلی ممنون از محبتتون
نوشته قبلی از خودم بود.

یاسمین یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 17:33

چندتایی دارم ولی رو این خیلی جدیتر کار کردم.هیچوقت قصد چاپ نداشتم.تازگی تصمیمش رو گرفتم.
مساله چاپ و فروش منظورت اینه جوری باشه ارزش سرمایه گذاری داشته باشه؟

آره رمانای جدید خیلی بد شدن.همش پسر با موقعیت اجتماعی عالی و زیبایی خارق العاده کنار یه دختر شیطون که بعد کلی کل کل به هم میرسن.و داستان پر از صحنه های جنسی کوته بینانه. نه مثل شعرای ایرج میرزا..صادق هدایت اگه اینا رو میخوند دوباره خودکشی میکرد.
یکی از انتشاراتیایی که بهش زنگ زدم بنده خدا تاکید کرد اگه رمانت این مدلیه اصلا نیار.روزی پنجاه تا از اینا برگشت میزنیم.اما خب اکثر انتشاراتها اینا رو چاپ میکنن چون سود فراوون واسشون داره.
آره حتما سوالامو میگم اگه زحمتی نیس ازشون بپرسی.

نه منظورم اینه که فرض کن کتاب چاپ بشه، باید به فکر توزیع کتاب در کتاب فروشی ها هم باشی. توزیع کتاب ظاهرا یک جور مافیاست...(به ایران خوش آمدید)
راجع به موضوع رمان هم باید بگم هر چیز که تابو بشه خواهان پیدا میکنه...علاوه بر اون، مشکلات فرهنگی هم به این قضیه دامن میزنه...

یاسمین یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 17:12

مساله اینه رمانهایی که این چندساله رو بورسه خیلی بی هنر و سطحی نوشته شدن.یعنی نه نگارش درست داره،نه جمله بندی حسابی،نه ارزش محتوایی و فنی.فقط رو حساب سکسی بودن فروش بالا دارن.
من خیلی افسوس میخورم.سطح سلیقه مردممون تو همه چی افول کرده

عجب.....نمیدونستم...

یاسمین یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 17:10

بله عکسشو گذاشته بودم تو اینستام.جدی؟کدوم انتشاراتن؟اگه رمان هم چاپ میکنن شماره انتشاراتشونو بهم بدید ممنون میشم.

فکرکنم اگه بعضی جاهاشو ویرایش کنم و ایشالا بره واسه چاپ یه سال بشه حدودا. دعا کن بشه من همه رمانهامو میدم بهت.

رمان چاپ نمی کنند (البته فعلا)...شایدم بکنن!(باید بپرسم) بیشتر توی کار کتب دانشگاهی هستند. اما اگه سوالی داشته باشی میتونی بپرسی. شماره هم میتونم بهت بدم.
رمان انتشارش کمی فرق داره، ضمنا انتشارات یک طرف، پخش و فروش یک مساله بزرگ و جدیه. به این قسمت باید خیلی توجه کنی.
مگه چندتا رمان داری؟

یاسمین یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 12:56

میخوام برم دنبال چاپ رمانم پژمان.دعا کن بشه.

به به چه خوب، نمیدونستم رمان نوشتی
شدنش که میشه، چرا نشه. اگه قول بدی یکیشو با امضای خودت بهم بدی برات دعا میکنم.
ضمنا یکی از دوستانم انتشارات داره، اگه سوالی داشتی میتونم ازش بپرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد