روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

روژین

برای روژین عزیز دعا می کنم

برای کسی که چند سال است که با بیماری اش در حال جنگ است

برای کسی که سالها میخوانمش....

برایش صمیمانه دعا میکنم و همه انرژی های خوب دنیا را به او تقدیم میکنم تا دوباره بیماری لعنتی اش را شکست دهد و دوباره مهربانی را با رنگهای زیبا رنگ آمیزی کند

خسته شده است...خوب حالش را می فهمم

کمی به خودت زمان بده...خستگی را دور کن...و دوباره نیرومندتر از همیشه، برخیز.


(توضیح: خانم دکتر رژین عزیز، نویسنده وبلاگ "مهربانی شما چه رنگی است" هستند که لینک آن در قسمت "لینک دوستان" همین وبلاگ موجود است.)

نظرات 5 + ارسال نظر
پرنیان دل آرام یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 12:32

سلام
..

به به.....سلام....چه عجب از این طرفا...صفا آوردین
خوبین؟

ترانه یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 11:36

سلام
ایشالا حالشون خوب بشه
آدم تا بیمار نشه سخته حاله کسایی که مریضن درک کنه
منم به نوبه خودم دعا میکنم

سلام
ممنونم ترانه جان

یاسمین جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 17:24

سلام.انشالله که شکست میده بیماریشو

سلام...انشاا...

..... پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 10:40

خدای من و شما و روژین خیلی بزرگ ه..... خیلی......

آبجی خانم سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 23:40 http://rojna.blogfa.com

سلام آقای پژمان

ممنون از دعاهای شما. یقین دارم که اجابت میشه. خواهرکم خیلی قشنگ و قویه. ممنون از شما دوستان خوب.

سلام
خواهش می کنم...ممنون از شما که ما رو بی خبر نمیذارید...به روژین عزیز سلام ما را برسانید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد