روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

پاییز خود را چگونه می گذرانید

پاییز خود را چگونه می گذرانید؟ در فیزیوتراپی

نظرات 12 + ارسال نظر
هلیا سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 14:18

سلام ...به طور جدی دارم پیگیری میکنم...مرسی از دعای خوبت مرسی که انقدر خوبی

آفرین به شما

هلیا چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 18:12

دردهایی که یکی دوساله دست و پاهامو درگیر کرده و هنوز علت اصلیش
مشخص نشده ..... سلامتی نعمتیه که تا از دستش ندیم قدر داشتنشو نمی فهمیم ....حال من خوب است اما تو باور نکن
این گلای خوشگلم تقدیم به تو

ببخشید ک دیر ج دادم، سفر بودم
خدا نکنه درگیر درد و بیماری بشید، لطفا بطور جدی پی گیری کن که درست تشخیص داده بشه و متعاقبا، درمان مناسب انجام بشه.
امیدوارم زودتر حالت خوب خوب بشه.
بابت گل هم ممنون. (شما خودت گلی)

هلیا یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 16:16

منم پاییزمو باید تو روماتولوژی بگذرونم

ای وای...چرا؟
بلا دور باشه انشاا...

زهرا گلی دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 16:46 http://janedel.mihanblog.com/

به من چه ای نشونت بدم که اون سرش ناپیدا

این پیام رو که دیدم؛ تازه فهمیدم از ابان تا الان بهت سر نزده بودم

بدتر اینکه توهم سر نزدی به من...

کجان اون روزهای قدیمی...کجان ؟؟؟

هانیه جمعه 15 دی 1396 ساعت 21:32 http://khoda-behtarindost.blogfa.com

حالم از این اسم فیزیوتراپی بهم میخوره چون منم همراه با مادر جان این پاییز رو اون جا گذراندیم از حال و هوای اونجا نزدیک بود بمیرم

منم همینطور
انشاا... که مادر جان بهتر شده باشند

گیتی شنبه 20 آبان 1396 ساعت 20:26

منم این پاییز از لحاظ سلامتی مشکل برام پیش اومد سنگ کلیه

انشاا... که برطرف شده باشه. یکی از همکارهای منم این مشکل را داره....هر دو سه ماه یکبار حدود ده الی سیزده تا سنگ دفع میکنه و دو سه شب بستری میشه در بیمارستان. اما از وقتی آب جعفری (حدود یک کیلو جعفری با حدود دیک و نیم الی دو لیتر آب میجوشونی تا اینکه آبش تبخیر بشه و نیم الی یک لیتر از آبش بمونه و بعد از صافی بگذرونی و صبح ناشتا مصرف کنی) استفاده میکنه خیلی حالش بهتر شده

ترانه شنبه 20 آبان 1396 ساعت 20:23

ان شاءالله تنتون سلامت
بهترین?
مشکل چی بود?

بهترم خدا رو شکر
مشکل آسیبی بود که به کمرم وارد شده بود

Rima جمعه 5 آبان 1396 ساعت 00:10

خب بعدش‌؟
فیزیوتراپی تموم نشد؟
دلمون پوسید بیا یه چیز جدید بگو
(سطور بالا همون کجایی بابا دلمون تنگ شده واسه نوشته هات بود)

الهیییی....چشم.....میام مینویسم....
اجالتا نی نی جان را از طرف من ببوسید
و اینکه نه هنوز تموم نشده. 21 جلسه دیگه مونده....

زهرا دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 22:02 http://janedel.mihanblog.com/

چرا به هوپ گفته بودی ولی به من نگفته بودی ؟ هان ؟

( آیکون بیام بزنمت )

به تو چه؟ بیا بزن ببینم چطوری میزنی

زهرا دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 22:01 http://janedel.mihanblog.com/

چی شدی ؟ باز گردن درد مرموز ؟

عجبا .......پیز شدی پیر

نخیر. گردن نبود. هرچی بود به خیر گذشت.

Rima دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 17:10

بهترین انشالله؟
با فیزیوتراپی خوب شدین؟

ممنون
بیشتر با استراحت و نرمش و استخر خوب شدم تا فیزیوتراپی

هوپ... دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 09:12

چرا؟! چی شده؟

بهت گفته بودم که آسیب دیدم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد