روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

تاسف

وای بر مردمی که آرزوی جنگ دارند...چرا؟ تا دلارهایی که خریده اند گران شود و در گرانی بفروشند و سود کنند...

هزاران وای برای هزاران طرز فکر مشابه طرز فکر فوق

برای خودم متاسفم.

نظرات 6 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 25 شهریور 1397 ساعت 12:54

ینی چه سرنوشتی در انتظارمونه برنا جان
هر چند داریم کم کم نتیجه رفتارامونو میبینیم
اما سوال شده برام که تا کجا این قضیه ادامه داره
این حماقت هامون
تا کجا

تا زمانیکه حماقت در این حد وجود داره، تا زمانیکه سواد و شعور اجتماعی وجود نداشته باشه، تا زمانی که بلد نباشیم بچه هامونو چطور تربیت کنیم، تا زمانیکه تبعیض جنسیتی داریم، تا زمانیکه شایسته سالاری وجود نداشته باشه و ... وضع همینه

هلیا یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 16:14


خودت گلی برناجونم . دوست خوبم .

هلیا پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 16:10

میدونستم طنز بود فقط خواستم ببینم عکس العملت چیه خخخخخ

هلیا چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 14:04

دیگه نمیام بهت چیزی بگم .. خداروشکر حالم بد نیست که بخوام بهتر بشم.... به نظرم پیشی بیشتر به کار تو میاد تا من (آیکون من قهرم)
پیشی بیا کارت دارم (پیشی: اومدم)

ای وای من...
قسمت اول جمله ام جدی بود، اینکه بیایی و حرف بزنی...قسمت دومش طنز بود...

هلیا سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 18:08

چرا برای خودت متاسفی؟
ما دهه هفتادیا نسل سوخته ایم... نه کاری نه ازدواجی نه هزینه ازدواج
نه هیچ چیز دیگه ... تو بگو الان من چیکار کنم؟؟؟؟؟

چرایش که واضحه...یعنی باعث خوش اقبالیست که در میان مردمی که آرزوی جنگ دارند زندگی کنی؟
بله متاسفانه برای همه مشکل شده...
شما هم بیا هر چی دلت میخواد به من بگو...شاید یکمی بهتر بشی....تهشم به پیشی میگیم بیاد بخوره مارو...تموم بشه راحت شیم.

یاسمین دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 21:55

واقعا ننگ بر تفکر جنگ طلب ، ننگ به اونهایی که اجناسشون رو احتکار کردن و منتظر تشدید تحریمهان.ننگ به هرکی تو همین مدت کوتاه بی دلیل قیمت اجناس و خدماتش رو بالا برد.
همیشه میگم تا وقتی خودمون به خودمون رحم نداشته باشیم لایق حکومت همین ظالم ها هستیم.فقط حیف که تر و خشک باید باهم بسوزیم....

بله واقعا همینطوره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد