روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

اگر خودکشی و خود سوزی (چه موفق باشد چه ناموفق) نشانه ی استیصال نیست، نشانه ی چه چیز دیگریست؟


نظرات 7 + ارسال نظر
ساده جان شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 21:09

منظورم دادا پژمان بودا :))

حله داداش

ساده جان شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 21:09

داد پژمان خوبی ؟

مرسی جوان رعنا
شما چطوری؟

ترانه یکشنبه 25 شهریور 1397 ساعت 12:47

واقعا سخته.
ان شاءالله خدا کمک کنه مردم کشورم رو
و همچنین امیدوارم که در اوج ناامیدی بازم قطره ای امید تو دل هامون باقی بمونه
تا چنین فاجعه هایی رخ نده
متاسفم
متاسفم
متاسفم

هلیا یکشنبه 25 شهریور 1397 ساعت 12:07

ممنون از اینکه اینهمه لطف داری. منظورم این بود که چیز نگران کننده ای وجود نداره و جای نگرانی نیست . خدارو شکر بهترم

خدا رو شکر
از خودت مراقبت کن

هلیا شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 16:18

خدارو شکر . مرسی لطف داری . بلی رفتم نگران نباش چیز خاصی نیست به قولی : حال من خوب است اما تو باور نکن

قانع نشدم. جمله باور نکنت را بیشتر باور کردم تا جملات قبلیشو. اگه چیز خاصی نیست...چرا درد داری پس؟

هلیا چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 17:21

سلام برناجون خوبی؟

سلام هیلا جون. من خوبم، نگران شما بودم و نمیدونستم چطور حالتو بپرسم. دکتر رفتی؟

علیرضا چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 09:19 http://darsaaye.blogfa.com

سلام و عرض ادب جناب برنای عزیز..
حتمن که نشونه استیصاله.. اونم از بدترین نوع استیصال..
امیدوارم کسی به این درجه از استیصال نرسه..
مشتاق دیدارتون بودم.. فکر کردم دیگه نمی نویسین..
خوشحالم که می نویسین..

...
من هم همینطور جناب علیرضا خان. کاری نداره که ...یک قرار وبلاگی میذاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد