روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

گفت و گو

گفتگو.

میگم: کجایی؟ چرا خبری ازت نیست؟ چرا این همه وقت نیستی؟ میدونی چند وقته خبر ازت ندارم؟

میگه: به به...چه عجب، یادی از ما کردی. تو خودت خبری از ما نمیگیری...میدونی چند وقته نیستی؟

میگم: هستم، اما خودم نیستم.

میگه: میدونم. من خودت هستم. میدونی چند وقته منو اینجا جا گذاشتی و رفتی؟

میگم: میدونم. دلم برای خودت که خودم باشی خیلی تنگ شده. اما میدونی؟ من دیگه نمیتونم بمونم.

میگه: منم نمیتونم بمونم. بیا با هم بریم. مثل قدیما.

میگم: دلم میخواد. اما نمیتونم. من دیگه تو نیستم. نمیتونم پا به پات بیام...

امضا: خودت سابق. خودم.

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا گلی جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 14:03 http://janedel.mihanblog.com/

خودش چطوره ؟

خودش...خوبه....

زهرا گلی دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 16:44 http://janedel.mihanblog.com/

خوب نوشته بودی

خودت سابق .... خودم...

خوشم میاد از این نوشته های فلسفی

توی اون وبلاگ خدابیامرزم؛ یکی دوباری از این متنهای فلسفی که فقط خودم می فهمیدمشون نوشته بودم ... همون موقعها که جوون بودم پژمان ...

الانا دیگه حوصلش نیست ....دل و دماغش هم نیست ..

ولی با همه اینها خودت چطوری ؟

خوبم و لی باید از خودش بپرسی

Rima شنبه 9 دی 1396 ساعت 22:11

تو هم که حالت خوش نیست
ایشالا هوای دلت آفتابی باشه و آسمون ذهنت مهتابی
روزات پر از خیر و برکت و اتفاقات خوب و آدمهای فهمیده

آدمهای فهمیده رو خوب اومدی....خوشم اومد

ترانه شنبه 9 دی 1396 ساعت 18:59

بهتر باشین الهی
امیدوارم همیشه بهترینا براتون رقم بخوره
مواظب خودتون باشین

ممنونم از محبتتون. چشم

ترانه چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 20:16

سلام نگرانتون شدم
چیزی شده?

مرسی بابت نگرانیتون. ممنون از محبتتون
نگران نباشید
زندگی بالا و پایین های خودشو داره
به قول یک دوست، بالاخره یه روز توی کوچه ما هم عروسی میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد