روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

یخمک

تا حالا تو ظل آفتاب تابستون یخ زده اید؟

مراحل زجر کشیدن :

آخیییی

حالا عب نداره

ای وای

نههههه

راست میگی؟

دروغ نگوووو

غمگین شدن سطحی

ناراحت شدن

خراش برداشتن دل

زخم شدن دل

شکستن دل

خنجر خوردن دل

فشردگی دل

ذوب شدن

تبخیر شدن

تصعید شدن

مچاله شدن

نفس تنگی

عرق سرد

یخ زدگی.

حالا به من بگید ببینم...تا حالا تو ظل آفتاب تابستون یخ زده اید؟

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسمین سه‌شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 10:12

چرا عاخه؟ چی شده؟

هیچی...

هلیا یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 12:00

من اینا برام پیش نیومده قلب من روزی هزار بار خرد و خاکشیر شده
الان جز دلی ریش ریش و قلبی زخمی چیزی در من وجود نداره

آخی...
چرا؟؟؟؟
روزی هزار بار؟؟؟؟

هلیا شنبه 6 مرداد 1397 ساعت 23:55

آخ دلم کباب شد

هلیا شنبه 6 مرداد 1397 ساعت 16:01

همه اینایی که گفتی برام پیش اومده ولی نه تو ظل آفتاب بعضی وقتا تو خونه زیر کولر...
من فقط زیر ظل آفتاب مثل شمع آب شدم از گرما
برای تو پیش اومده مگه

پیش میاد....داره برای همه پیش میاد....
وقتی اون پسر12ساله آبادانی رفت خونه و دید مادرش برای اینکه پول اجاره خونه رو بده دوچرخه و موبایلشو فروخته، خودکشی کرد، یعنی پیش اومده براش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد