روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

بلاگ اسکای سلام، خدانگهدار بلاگفا

هرگز زدل امید گل آوردنم نرفت

این شاخ خشک زنده به بوی بهار توست


بعد از مدتها سلام


اشکالاتی که در بلاگفا رخ داد باعث شد که به بلاگ اسکای نقل مکان کنم. کلیه مطالبی که قبل از این پست درج شده است، از وبلاگ قبلی به اینجا کپی شده است (فقط برای اینکه اینجا هم موجود باشد) و البته این تمام مطالبم نیست. متاسفانه به تمام مطالبم دسترسی نداشتم.

از اینکه زمان و تاریخ درج مطالب تغییر کرده و همچنین، نظرات دوستان منتقل نشده عذرخواهی میکنم. بدین منظور آدرس وبلاگ قبلی را اینجا درج می کنم و هر زمان که دسترسی به وبلاگ قبلی میسر شد، آدرس اینجا را در آن درج خواهم کرد

آدرس وبلاگ قبلی من:

www.newday2014.blogfa.com


به بلاگفا: بلاگفا جان، خیلی صبر کردم، سه هفته پیش گفتی که اگه به مدت یک هفته درست نشدی، با یک نسخه پشتیبان قدیمی تر وبلاگ رو راه میندازی، اما راه ننداختی. دو هفته دیگر هم صبر کردم اما درست نشدی. شرمنده دیگه ما رفتیم.

نظرات 7 + ارسال نظر
خانم اردیبهشتی شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 23:14 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
منزل موهومی نو مبارک
پاسختون به کامنت ساتین من را به فکر فرو برد

سلام. منزل موهومی رو خوب اومدین. یاد اعداد مختلط افتادم
چه فکری؟

ساتین پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 01:15 http://sapphiree.persianblog.ir

سلام خوبی ؟
سوال خاصی نپرسیده بودی اخهههه فقط حال و احوال بود

خوبم

پارمیس سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 10:53 http://parmisp.blogsky.com/

آتش و آدم
ترکیبی نامتجانس است
من از میان این آتش گر گرفته
در رویاها و عشق ها
غیر ممکن است سالم برگردم
بازگشت من
اندوه بار خواهد بود
کاش مثل نان بودم
چه زیبا بر می گردد
از سفر آتش!

"رسول یونان"

من با غزلی قانعم و با غزلی شاد
تا باد زدنیای شما قسمتم این باد
ویرانه نشینم من و بیت غزلم را
هرگز نفروشم به دوصد خانه آباد
...
(محمدعلی بهمنی)
ممنون بابت شعر زیبا و حضور گرمتون

پرنیان سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 09:50

سلام

مبارک باشه خانه ی جدید .

سلام
خیلی ممنون
خوش آمدی خواهر جان

سارا دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 21:54

سلام....کار خوبی کردی

سلام
ممنون سارا جان

ساتین دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 19:50 http://sapphiree.persianblog.ir

سلاممممم ، خوبی ؟ وب جدیدت مبارک ... بلاگفا که دیگه امیدی بهش نیست ، اگه من هم آدرسم بلاگفا بود چجوری بهم خبر میدادی ؟ :)))

سلام....نمیدونم چجوری خبر میدادم....
خصوصیت ارتباط موهومی (نام دیگه مجازی) همینه دیگه....یه روز به خودت میایی میبینی کلی از عمرت صرف چیزایی شده که واقعیت نداره، یا بهتر بگم، اجازه ی واقعیت داشتن رو نداره.
خودت خوبی؟

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 13:09 http://1nicegirl8.blogsky.com

سلام
وبلاگ جدید مبارک
به بلاگ اسکای خوش اومدی دوستم

مرسی ماهی سیاه کوچولو گلی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد