روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

چالش سطل کتاب

تعدادی از دوستان چالشی با هدف افزایش سرانه مطالعه و کتاب خوانی ترتیب داده اند بدین صورت که هر کسی که به این چالش (حالا چرا چالش؟ آخه این کجاش چالشه؟) دعوت میشه باید یک کتاب هدیه بده و پنج نفر دیگه رو به این کار دعوت کنه. خب من کتاب دختری از ایران (ستاره فرمانفرماییان)، سمفونی مردگان (عباس معروفی)، زندگینامه جرج بوش (اسم مترجمش یادم نیست)، استادان بسیار زندگیهای بسیار (نویسندهش یادم نیست)، چهل نامه کوتاه به همسرم (نادر ابراهیمی) و چند تا کتاب دیگه رو به افراد مختلفی هدیه داده ام. ضمنا این چالش بهانه ای شد که نشر قطره و امکانی که برای کسانی که در سایتش عضو باشند فراهم کرده رو معرفی کنم (من خودم عضوش هستم). بعد از ثبت نام در سایت ghatrehpub.ir این امکان برای شما ایجاد میشود که کتاب را مستقیما از انتشارات تهیه کنید و تعدادی از کتابها هم بصورت رایگان (به قیمتی بسیار ناچیز) به سبد خرید خود اضافه کنید. همچنین میتونین کتاب دلخواه رو خریداری کرده و بصورت هدیه برای هر کس در هر کجا که هست ارسال کنید.

خب من هم باید پنج نفر رو انتخاب کنم....این پنج نفر خوشبخت عبارتند از:

1-خواهر خوبم خانم دکتر مونیکا از وبلاگ وقتی هنوز خورشید میدرخشد

2- زهرا خانم از وبلاگ اگر تنهایی دندان در بیاورد

3- آقای اردیبهشتی (خانم اردیبهشتی قبلا دعوت شده اند) از وبلاگ ذهن نوشتهای خانم و آقای اردیبهشتی

4-خانم رها از وبلاگ روزهایی که می روند

5-پرنیان عزیز از وبلاگ فتح باغ

ماهی جون به خدمتت میرسم

 برای مشاهده دعوت نامه من به این لینک مراجعه فرمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد