روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

پنت هاوس

از مزایای سفر با پدر بزرگ و مادربزرگ اینه که می تونی در یک پنت هاوس که یکطرف رو به دریا باشه و طرف دیگه رو به جنگل، مهمون بشی و یک پیشخدمت زیبا روی همه کارهاتو انجام بده....خدایا الان کمی فهمیدم طبقه فوق فوق مرفه چطوریند...نمردیم و دیدیم بالاخره. من دیگه آرزویی ندارم. الان دیگه با خیال راحت میتونم سرمو بذارم زمین.


پی نوشت: گراند پارنت منم مهمون بودنا سو تفاوت نشه


بعدا نوشت: اینم از عکس صبحانه روی تراس (البته میز هنوز کامل نشده بود)


نظرات 10 + ارسال نظر
مگهان سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 16:25 http://meghan.blogsky.com

اینجا چه خوشگله ...

من دلم افطاری در چنین جایی می خواد :)

+ فقط پشه ها دورم نچرخن که کلافه می شم :دی

ممنون
شما که خودتون صاحب دریایید
اتفاقا اصلا از پشه خبری نبود

ساتین یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 18:50 http://sapphiree.persianblog.ir

منم دلم این پنت هاوس و واسه گذروندن تعطیلات خواست
خدا پدربزرگ و مادربزرگت رو حفظ کنه ، نگاه به مستخدمه نمیکنیااااا خان داداش

هماهنگ میکنم شما هم برین
ممنون آبجی جون
اگه نگاه نکنم چطوری بهش بگم صبحانه رو توی تراس بذاره؟؟ نمیشه که نگاه نکنم....اصلا من به زن داداش هم گفتم....قرار شده خودمون یکی از اینا بعدنا برای خودمون بیاریم. البته با داشتن آپشن ماساژ.

پارمیس یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 16:32 http://parmisp.blogsky.com/

شما خودتون گلین

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 12:31 http://1nicegirl8.blogsky.com

اینقدر اینا بلا هستن ک نگو
واسه عروسک جیشی خانوم یه کالسکه خریدم
میگه بشه م پسره چرا صورتی خریدی:|

آخی....
وروجک که میگن همینان دیگه...

ای جان چه خوردنیه
چند وقتی هم هست ک گربه سخنگوی خانوم خانوما شدم
درکت میکنم

خیلی.....
دلم براش تنگ شد....

خانم اردیبهشتی شنبه 6 تیر 1394 ساعت 18:07 http://mayfamily.blogsky.com

فکر کنم سوتفاوت شد!!!!!
چون شما گفتید "لان دیگه با خیال راحت میتونم سرمو بذارم زمین." منم اومدم یک شوخی کنم.
خدا بهشون بیشتر ببخشه و همیشه شاد باشند.

اشکالی نداره....متوجه شدم شوخی بود اما همون شوخیه رو نفهمیدم
ممنون
به شما هم همینطور

یاسمین شنبه 6 تیر 1394 ساعت 17:07

همیشه به سلامتی و مسافرت و دلخوشی

ممنون یاسمین جان

بیشتر به تو خوش گذشته
اونی هم ک مالکه زیاد حال نمیکنه با داراییش
باور میکنی؟

آره خب...به من خیلی خوش گذشت....
البته صاحبخانه یک پسر کوچولوی 3 ساله داشت که رس منو کشیده بود...همش بهم میگفت فرار کن بعد خودش با دوچرخه توی خونه دنبالم میکرد. بعدش باید ابس (اسب) میشدم براش؛ هرچی میگفتم بلد نیستم اونم میگفت نهههه تو ببلی (بلدی).

آیبک شنبه 6 تیر 1394 ساعت 15:01 http://www.aybaknevesht.blog.ir

اول زندگی این قدر مرفه آخرش چی قراره بشه؟!
نوش جون خودشون و شما :)

البته اول اولش که اینطوری نبودن، زندگیشونو از یه خونه 60 متری شروع کردن اما در عرض 4 سال شد 350 متر. بندگان خدا شاگرد اولای کنکور بودند....من طرفدار تجملات و سرمایه داری و اینا نیستم و رفاه رو در حد معقولی دوست دارم، دوست دارم همه چیزم شیک باشه، اما ترجیه میدم در مثلا 70 سالگی بجای داشتن چند میلیارد پول که دیگه به دردم نمیخوره، خیلی از جاهای ایران و دنیا رو دیده باشم. اما در مورد این بندگان خدا، باید بگم که نوش جونشون، حقشونه چون واقعا براش زحمت کشیدند وبا اینکه میتونن بیان توی پایتخت و زندگی مرفهی داشته باشند، در یک شهر کوچک کار میکنند و خیلی ها رو از اومدن به پایتخت بینیاز میکنن.

خانم اردیبهشتی شنبه 6 تیر 1394 ساعت 14:04 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
اینجوری که شما گفتید الان برام سوال شده صاحبان این پنت هاوس چرا زنده اند اصلا؟

چطور مگه؟
صاحبانش از اقوام هستند البته....تازه اول زندگیشونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد