روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

از طرح تا عمل

چند وقت پیش شروع شد. خیلی کار برد (حدودا سه ماه). از طرح روی کاغذ تا آماده شدن داشبورد. دلم نمیاد این کاغذها رو بندازم....فقط یک طرح و ایده بود....اما درست شد. (کار آنچنانی نبودا....شق القمر نکردیم، اما خب...خیلی به درد بخوره)


نظرات 18 + ارسال نظر
دختر تنها چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 08:30

سوالی که پرسیدی به مفهومی از ریاضی مربوط میشه؟
آره بابا تو منو شرمنده خوبیات میکنی

دختر تنها سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 12:14

دوست داشتم؟ چیو عزیزم؟

خوبی رو دیگه....

نه دیگه من یه تغییراتی درون تو حس کردم ، با همون حس ششم :-)) ....... ترجیح می دم که دیگه بحث حوری و اینا رو وسط نکشیم ....... شوخی موخی نداریم والاع ....

اصلا چون وبلاگ نداریم ، شوخی موخی هم نداریم .......

یه اسم جدید می خوام انتخاب کنم ....... برای وبلاگ جدید ........
تو انتخاب اسم گیر کردم دیگه ........ دنبال یه اسم خاص می گردم ....... مثلا مثل اگر تنهایی دندان دربیاورد..... :-))

تو درون من چیکار داری؟ بی تربیت
آره اسمی که انتخاب کردی خیلی جدیده من که تا حالا نشنیدم....خوبه..همین خوبه

آخیش ....... رنگ آبی ........ آبی ........... آبی .......

بعد از صورتی ، آبی رنگ مورد علاقه منه .....

فقط یه کم قالبش آشناستاااااااااااااااااااا .... ... این یعنی من حافظه خوبی دارم .... :-)))

زهرای جدید مدید نداریماااااا ..... من همونم که بودم ...... عوض موض نمی شیم بالام جان ......

در ضمن زدن که بچه نداره یا بچه زدن نداره ....... :-)))

عوض موض نمیشی؟ یعنی من بازم باید باهات شوخی موخی بکنم؟
اما تو که وبلاگ نداری

دختر تنها دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 15:19

آخ دستم. چرا انقدر خشونت آخه
آفرین عزیزم مالکیت رو به خودم بسپار
ولی خوب خوبی میکنیااااا خووووب

عهههه؟ دوست داشتی؟

خانم اردیبهشتی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 10:51 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
اول که نوشتید داشبورد یک لحظه داشبورد ماشین برام تداعی شد!
بعد کلی گلوکز و مقادیری فسفر سوزوندم تا متوجه شدم چی به چیه؟

سلام
در واقع کاراییش همونه....
درست تداعی شده...بنده خدا فسفراتون درست بهتون نشونی دادند

یاسمین شنبه 13 تیر 1394 ساعت 13:57

به به.به به
چه قالبی...به این میگن قالب

آدم دلش باز میشه

مبارک باشد

سلامت باشی یاسمین جان
ایشالا همیشه دلتون باز باشه و شاد باشه و خندون باشه و پر مهر باشه و ......

آیبک شنبه 13 تیر 1394 ساعت 12:35 http://www.aybaknevesht.blog.ir

اگه جوابت به کامنت ها رو نمی خوندم که اصلا نمی فهمیدم چه خبره چه حس خوبیه نشستن تکیه دادن و تماشای نتیجه ی زحمات
راستی چه کار خوبی کردی قالب وبت رو عوض کردی. خیلی قشنگ شده

ممنون
زیبایی در نگاه شماست

قالب نو مبارک
قالب نو
روزگار نو

مرسی ماهی جون
تقصیر ماه تی تی شد....یه جوری گفت قالبتو عوض کن که احساس کردم اگه عوض نکنم میاد منو میزنه

زهرای ناراحت ...... پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 22:21

برنا تو رو خدا قالب وبلاگتو عوض کن ....... یه رنگ روشن انتخا کن ........ یه رنگ که به نیو دی بخوره ......... به روزگار نو بیاد ........

یه رنگ........ یه رنگ که بوی زندگی بده ..........

چشم

زهرای ناراحت ...... پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 22:19

دیگه جدا وبلاگم پوکید......... نمی تونم برم توش ........ همش می گه که وبلاگی با این نام وجود ندارد...... به آرش هم نشون دادم ....... این راهنمای ورود به مدیریت رو هم به راهنمایی هاش جامه عمل پوشاندیم ولی باز هم نشد که نشد ........

هر چی نوشته بودم پرید ........ نمی دونم چرا دلم یه جوری می شه وقتی می گم که نوشته هام پرید ........

حالا جدا باید به این فکر کنم که یه وبلاگ جدید بزنم یا بی خیالش بشم ......... وبلاگ بی وبلاگ ........

ولی زنگ در رو حتمن می زنم ....... :-)) حتی اگه وبلاگ نزنم ...... :-))

وبلاگ منم پریده. شما که وبلاگت نشون داده میشه. یک وبلاگ جدید درست کن مطالبتم تا اونجا که نشون داده میشه کپی کن داخل وبلاگ جدیدت. اگر هم نشد مهم نیست. وبلاگ جدید، نوشته های جدید، زهرای جدید..

Rima پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 15:06 http://dailytalk.blog.ir

چی رو از طرح به عمل رسوندی ؟
دست مریزاد
تو مایه افتخاری و یه مهندس واقعی
اون شکسته نفسی و تواضع آخر نوشته ات روکه خوندم کلی خندیدم
برام آشنا بود
ما ایده آل گراها تخصص داریم کارهامون رو کوچک جلوه بدیم
منتظر خبرهای خوش آتی هستم

چقدر شبیه هستیم.....
ممنونم از شما

ِِRojin چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 17:09 http://rojna.blogfa.com

پیدات کردم .سلام
ها؟
این بحث و فهم این پست از محدود علم و شعور من خارجه. [تشویش}

سلام روژین جان
خوشحالم که دوباره اومدی
در مورد این پست هم اصلا نگران نباش. در مقابل چیزهایی که شما بلدی که از محدودع علم و آگاهی ما خارجه هیچی نیست

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 16:08 http://1nicegirl8.blogsky.com

تبریک میگم و بهت افتخار میکنم

ممنون ماهی جون
البته اونقدرها هم افتخار نداره ها.....

اگر تنهایی دندان دربیاورد سابق ..... چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 14:33

حالا اینها به کنار .... اون چیزه که کنار کامپیوتره هست ، همون که سبزه ...... شبیه کاکتوسه ؟؟؟.....همون ...... چرا اینقدر شبیه دوتا مرغابی یا غازن که گردن به گردن هم کشیدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ .......... !!!!!! ####@@@@@&&&&&&&&************

دستت درد نکنه...... برای ما هم از این داشبوردا بساز..... آخه ما هم کم از مدیریت نداریم که ...... فکر کردی کم الکی هستیم ........ والاع.........

کاکتوسه بالام جان.
شما که داشبورد لازم نداری. حس ششمت همه چیزو بهت میگه

خزنده چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 13:55

متوجه شدم... خیر من از مکانیک ورود کردم به رباتیک. بیشتر بخش مربوط به دینامیک سیستم ها و کنترل

خزنده چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 12:41

یعنی اون محیط display رو طراحی کردی...؟ باحاله

من هیچ وقت نتونستم کاری که می خوام بکنم رو نقشه کنم. یا برنامه ای که می خوام بنویسم رو روی الگوریتم پیاده کنم. ذهن من بیماره

بله .البته تب های دیگه هم داره و مدیر عامل میتونه با یک نگاه متوجه اوضاع بشه (توجه: اینکه فقط در یک نگاه اطلاعات منتقل بشه پارامتر مهمیه) و تازه اگر نیاز به جزییات بیشتر داشته باشه با نگه داشتن اشاره گر روی هر نقطه از ابزارهای نمایشی تعبیه شده، اطلاعات آن نقطه یا روند بطور اتوماتیک نمایش داده میشه
البته اگه رشته شما برق یا رباتیک باشه حتما display هایی که یا با سیستم های کنترلی زیمنس مثل S7 کار میکنند و انواع HMI ها رو میشناسی، اینجا منظور اونا نیست. صرفا یک داشبورد مدیریتیه که اطلاعات را از SAP میگیره و به شکل قابل فهم برای مدیریت رده بالا تبدیل میکنه بطوریکه مناسب برای تصمیم گیری باشه

یاسمین چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 12:08

چی هست؟

داشبورد مدیریتیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد