روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

تح RIM

ما نیاز به تح.ریم نداریم که

خودمون برای خودمون کافی هستیم. کلا خودمون داریم خودمون و مملکنمونو تح.ریم می کنیم. سرمون هم کردیم توی برف و اصلا هیچی نمی بینیم. یکمی دقت کنید...یکمی بیشتر...یه نگاه به دور و بر ... این اداره، اون اداره، این سازمان، این بنگاه، اون وزارتخونه، این بازار، اون بازار، این دانشگاه، اون مدرسه....شهرداری، بانک، دکل حفاری....بازم بگم؟ همه ی اینها خود ماهاییم دیگه.....یکی کمتر یکی بیشتر...یکی خیلی خیلی خیلی بیشتر...والا به خدا...آقا جان، امان از نادانی، امان از فرهنگ و اعتقادات غلط، امان از نادانی (اینو هرچی بگم کم گفتم) امان از ب ی شعوری.....(بلا نسبت شما)

( بیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییپ )

ای تیم....ای چند بعلاوه چند.....اینقدر زحمت نکشید....


پی نوشت: لطفا لبخند را از لیست تح.ریم ها خارج کنید. به مولا جای دوری نمی ره. فرض کنید مملکت و آدمهاش مال خودتونن.( فرض محال که محال نیست)

نظرات 8 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 22:14 http://1nicegirl8.blogsky.com

پس کامل انجام نداده تا سزای پشت گوش انداختنو بدونن

اصلا من نباید کاری انجام بدم. افراد دیگری در یک دپارتمان دیگه باید انجام بدهند، من فقط اشکال کارشونو بهشون گفته بودم

ساتین دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 17:48 http://sapphiree.persianblog.ir

از بس کامنتت طولانی بود ناقص اومده

چیز خاصی نبود.....
ان مقداری که اومده رو کپی کن و برام بفرست ببینم چقدرش اومده

خزنده دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 17:02

قالب نو مبارک!
آقا تحریم بانکی رو بردارن اتفاقی که می افته اینه که اختلاسا از هزار میلیارد به میلیون میلیارد میرسه. باهاش سد و کارخونه که نمی سازن بره توی جیب ما. اصن همون بهتر ندن. بانک جهانی جاش امن تره

خداییش اگه این اختلاص ها نبود، همچین اعدادی به گوشت میخورد؟ اصلا میفهمیدی چنین ارقامی هم وجود دارند؟ من که از صد میلیون به بالا رو بینهایت حساب میکردم....

Rojin دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 16:48 http://rojna.blogfa.com

برنا این سایت خرابه ۲ روزه میخوم بیام بلاگ اسکای فوت و فنشو بلد نیستم فرق داره با بلاگفا یا من الزایمر گرفتم، ارشیء بلاگفا خرابه و کامنتا رو که جواب دادم روز بعد بیجواب نشون میده. خلاصه از نوشتن افتادم تو راضی هستی از بلاگ اسکای؟ ایران راحته باز کردنش؟ من چه جوری نام کاربر رو عوض کنم؟چه جوری میشه یه عکس رنگی خودم برا بلاگم انتخاب کنم. من از این قالب های پئش ساخته خوشم نمیاد

والا ما که از بلاگ اسکای راضی هستیم. خب طرز کارش با بلاگفا کمی متفاوته اما نه اونقدر که نشه کاری انجام داد. بیا بلاگ اسکای، وبلاگ جدید باز کن، بعدش توی ویلاگ قدیمیت یک پست بذار و آدرس وبلاگ جدیدتو اعلام کن یا لینکشو بذار. توی ایران هم مشکلاتش تا اونجا که میدونم از بقیه سرور ها کمتر بوده. وبلاگو که باز کردی بقیه اش رو بهت میگم.

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 09:55 http://1nicegirl8.blogsky.com

همون ک بیشتر حرصتو در آورده اونو بگو

پیچوندن کار توسط برخی همکارنماها
بی اهمیتی به مشکلی که به وجود آمده و نشستن عرق شرم بر جبین ما بابت انجام نشدن کار در مقابل کسی که دوماه پیش باید کارش انجام میشد. البته طرف حسابش من نیستما، من اشکال کار رو میدونم. همین دونستن منو از تو میخوره. هر چی به برخی مسوولین گوشزد کردم اعتنا نکردند. اونقدر موند تا گندش دراومد، حالا هی به من میگن چکار کنیم چکار نکنیم....
تازه اخم هم میکنن
بی تربیتا

ماهی سیاه کوچولو دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 06:45 http://1nicegirl8.blogsky.com

بسی موافقم
اون اتفاق خاص رو تعریف کن ببینم چی شده

اتفاق خاص نیستش....اتفاقا عامه...اووووووه اونقدر زیاده که نیازی به گفتنش نیست.

یاسمین یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 19:32

طیب الله
منم همیشه میگم بیشتر مشکلات ریشه در فرهنگ داره.اگه مردم با هم خوب باشن،اگه آرامش و نشاط در جامعه حاکم باشه،قانون دیگه کاربرد چندانی نداره.
نمونه سادش اینکه اگر مثلا یه کارمند و یه ارباب رجوع بهم احترام بذارن،باهم خوب صحبت کنن دیگه نیازی نیست ارباب رجوع واسه یه کار اداری ساده خون به دل بشه.
اگه دوتا دوست طرز حرف زدنشون رو بلد باشن سوءتفاهم کمتر پیش میاد.
اگه مادری شیوه برخورد با بچش رو بلد باشه نیازی نیست تو پیش بردن کارها به زور متوسل شه.
و هزاران جوایز نقدی دیگر

راستی لبخند زدن مقوله بسیار مهمی میباشد.من قبلا از این برنامه خندوانه بدم میومد.فکر میکردم خیلی لوده و لوسه.اما تازگیا میبینمش واقعا آرامش و نشاط میگیرم.
شما هم ببینید خوبه.
در مصرف آب هم صرفه جویی کنید.
به پدر و مادرتونم نیکی کنید.
حجابتونم رعایت کنید.

فعلا حرف دیگه ای ندارم

طیب خدا را خوب اومدی

مگهان یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 16:27 http://meghan.blogsky.com

من همیشه لبخند دارم :) هیچ وقتم خودمو از این نعمت محروم نمی کنم تو اکثر حالات نیشم بازه

لبخند زیباترین هدیه ایست که یک انسان میتواند به دیگری ببخشد
ممنون که اینقدر زیبا بخشنده هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد