روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

دوباره

همه چیز از یک بازی شروع شد. Road Riot. باید اعتراف کنم که به مسابقات رالی بسیار علاقه مندم و از بازیهای رایانه ای، همیشه Need For Speed انتخاب اولم بوده. یادمه ترم 6یا7  لیسانس اگه اشتباه نکنم، برای انجام دادن پروژه درس برنامه سازی پیشرفته که اون زمان با ++C کار میکردند، کامپیوترم را از خونه به خوابگاه آورده بودم. الان که یادم میاد با خودم میگم چه زجری میکشیدم وقتی که میخواستم جا به جاش کنم. سه نفر اسیر میشدند تا جابجا بشه. لپتاپ نبود که اون روزا....یکی باید جعبه مانیتور رو دستش میگرفت، یکی کیس و کیبورد و یکی دیگه هم سایر متعلقات. شبهای امتحان که میشد، Need For Speed یا NFS کلا صفای دیگه ای داشت. اینها رو گفتم که بگم چقدر به این نوع بازیها علاقه مند بودم و هستم. با این حال، مدتها از آخرین دفعه ای که بازی کرده بودم میگذشت تا اینکه چند روز پیش یکی از همکاران ناباب نزد ما آمد و یک بازی که همان Road Riot باشد، را به ما معرفی نمود که توسط گروه (تان.گو) پشتیبانی میشد. بعد دیدم یکی دیگر از همکاران ناباب هم همین بازی را دارند و به شدت مشغول. متوجه شدم که این بازی بین تمام کانتکتهایی که در گوشیتان وجود دارد و آنها هم این نرم افزار  را دارند انجام میشود و شما میتوانید امتیاز و آخرین مرحله هر یک از دوستان خود را ببینید. این شد که تب جنون آمیز شدیدی ما را فرا گرفت و به یکی از همکاران که به مرحله فوق پیشرفته 315 (پس از روزها و ماهها بازی) رسیده بود بیاناتی در باب گرفتن ایشان و سوسک نمودنشان در 2 روز و این حرفها فرمودیم.در عرض همان روز اول که بازی را نصب نمودیم موفق به گذراندن 20 مرحله شدیم. و وقتی به منزل مراجعت نمودیم میدان را خالی ننمودیم. اینجا بود که اهالی منزل به داد رسیدند و مرا از بازی بر حذر داشتند. من هم مانند مصرف کنندگان دراگ، یواشکی پشت درهای بسته، و در مکانهای خارج از دید منزل از جمله پشت یخچال و پشت در اتاق، به رقابت با همکاران می پرداختیم که ناگهان توسط یکی از اعضای خانواده که پزشک هم هستند(دلیل اینکه شغل ایشان را گفتم به زودی می فهمید)، دچار مچ گرفتگی شدیم و مچ قرمزمان در دستان پزشک مچ گیر قرار گرفت. ایشان شدیدا گفتند که تو نشانه هایی قوی از اعتیاد داری (دلیلش این بود و بسیار هم جدی گفتند)و خلاصه کلی ما را متهم به اعتیاد نمودند. در حرکتی خلاقانه، گیتار ما را از درون کاور خاک گرفته خود درآوردند و گفتند این را بگذار دم دست، روی مبل و در کاور خود قرارش مده، و هر زمان که خواستی بازی کنی بجایش بیا گیتار تمرین کن. این شد که مجبور به کوک نمودن ساز و اصلاح ناخن و درآوردن صدای ساز شدیم و هر چند دقیقه یکبار این صدا در منزل شنیده میشد. و مقرر شد خود ایشان استادی برای این حقیر معتاد بیابند تا تحت الحفظ به فراگیری علوم موسیقیه ادامه دهیم و مسیر هشت سال ترک شده را آغازی دوباره داشته باشیم. باشد که رستگار شویم.







پی نوشت: اگه جواب داد بهتون میگم تا به عنوان پیشنهاد به معتادان گرانسنگ و مراکز ترک اعتیاد ارایه دهید

نظرات 22 + ارسال نظر
Rima دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 13:46 http://dailytalk.blog.ir

چه شروع خوبی
هم بازی و رقابت
هم ساز
گاهی وقتا برای مدتی به چیزی معتاد شدن خوبه . تو این زندگی پردغدغه و مشغله باعث میشه آدم چند روزی فکر نکنه و هیجان رو تجربه کنه

برای من همون یک روز بود....

ساتین دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 12:09 http://sapphiree.persianblog.ir

مرسی عید تو هم پساپس مبارکک

زهرای وبلاگ از دست داده ..... چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 13:40

مگه می شه ؟؟؟؟؟؟؟ مگه داریم ؟؟؟؟؟؟ چی می گی ؟؟؟



گیتار ؟؟؟؟؟؟؟ برنا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه می شه ؟؟؟؟؟؟؟ مگه داریم؟؟؟؟؟؟؟؟ چی می گی ؟؟؟؟؟؟؟؟

الان اون دختره که کنار ماشین وایستاده مثلا کیمدی ؟؟؟؟؟ تویی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رقیبت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تماشاچی مسابقه است که داره با ماشین تو عکس می گیره ؟؟؟؟؟؟؟ دوست دخترته که در زمان رانندگی به تو هیجان می ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوست دختره رقیبته که اومده رو ماشین تو خط بندازه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گزینه ج درست است ؟؟؟؟؟؟ همه موارد ؟؟؟؟؟؟؟؟

کجاش خنده داره؟
جواب سوالت هم همه ی موارده

مونا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 11:43 http://m-not.blogsky.com

کلا اعتیاد از نوع کامپیوتریش خیلی بده خیلی..
باشد که ماهم رستگار شویم
منم تو ترکم
دعای ما در جهت پاک شدن کامل شماست

ممنون
من پاک پاکم. خیالتون راحت. به مولا

مینو دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 22:59 http://milad321.blogfa.com

میگم خوب شد این پست رو نوشتید.بفکر افتادم نکنه پسر جان بنده هم مشغول بازیه و من همش فکر میکنم طفلک بچه ام داره کار میکنه؟!!!

خب یکی از اهداف متعالی این پست آگاهی دادن به خانواده هاست که دلبندانشان دچار چنین عاقبت شومی نشوند و از همکار ناباب پرهیز کنند

خانم اردیبهشتی یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 23:03 http://mayfamily.blogsky.com

لطف دارید. ولی اولین استادم یک گیتاریست بود که برای خودش خدایی بود. و دورگه ایرانی روسی! اصلا خشانت از وجودش می بارید!!!!!!!!!! این قدر به آدم استرس وارد می کرد و کلاس هاش خشک و سرد بود که کلا ذوق هنری من را پودر کرد!

کلاس هنر که نباید خشک و سرد باشه.....
این روس ها هیچ وخ با ایران خوب نمیشن

خزنده یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 21:04

خدا ازت نگذره... تازه از بند فیفا15 رهایی پیدا کرده بودم. امشب هوایی شدم رفتم دوباره خریدمش

من هیچی رو بیشتر از NFS underground2 دوست نداشتم. بقیه ش دیگه ارضاء م نکرد. بعد از اون هم اعتیاد call of duty داشتم. هنوزم دارم! فقط دیگه پی سی پاسخگوی گرافیک نیست.

NFS Underground2 که محشر بود....
دوباره خریدی؟ آورین آورین

دختر تنها یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 19:02

سلام دوست جونی
چه روزگار پرهیاهویی داشتی
من خودم یه GTAکشم. والللا

به سلامتی
ایشالا خیرشو ببینی

ساتین یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 15:51 http://sapphiree.persianblog.ir

نه دیگه گفتی دوست داری بری چون از جو ایران خسته ای ، چیز دیگه ای نگفتی

باشه

مگهان یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 15:39 http://meghan.blogsky.com

: ))))))

چی بگم من :| ما رو بگو با کی درد دل می کنیم به قرعان

والا به خدا

ساتین یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 14:08 http://sapphiree.persianblog.ir

یاد پسرای کلاس افتادم که جمع میشن با هم و قرار بازی کلش میذارن :))
معتاد مجرم نیست بیمارست فقط

دم پسرای کلاستون گرم

یاسمین یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 12:59

GTA رو از اون جهت گفتم که همه رالی بازا دست کم یه بار این بازی رو کردن.

کوچه خاکیشون بوده یه جورایی

یاسمین یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 12:56

مگه نفرمودید گیتار میزنید؟
موزیسین محسوب میشید دیگه.


GTA بازی نکردید؟مگه داریم؟مگه میشه؟

Callofduty رو برادرم بیشتر توش تخض داشت ولی اویل بی نظیره.تا جایی که یادمه تا آخر شماره پنج فکر کنم تموم کردم.

Manhunt و GTA رو شدیدا پیشنهاد میکنم

بازی همسایه جهنمی رو هم خیلی دوست دارم.مردم آزاریه

گیتار تمرین میکنم. نمیزنم که. حالا حالاها مونده تا موزیسین بشم. شایدم هیچ وقت نشم. ممکنه خوب یاد بگیرم که ساز بزنم اما این به معنای موسیقیدان شدنم نیست.
GTA هم بازی کرده ام. اما خب، بعنوان بازی فرعی . اصلا یادم نیست که تاکجا پیش رفتم
یاسمین جان من اصلا فرصت بازی کردن ندارم....همین گیتار هم به زور دارم راه میندازم

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 12:50 http://1nicegirl8.blogsky.com

عاشق بازی کلش هستم
منم گیتار دارم ک داره خاک میخوره اونم دو تا

گناه دارند که دارند خاک میخورند....
دو روزه که دارم تمرین میکنم خیلی حس خوبی دارم

خانم اردیبهشتی یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 11:29 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
وای وای منم یک گیتار دارم همین جوری داره تو کاور خاک می خوره! استاد خوب که ادم را به خاطر خنگیش دعوا نکنه پیدا کردید منم خبر کنید

میشه یک خواهشی کنم؟ اگه ممکنه یا سایز فونتتون را یک کم بیشتر کنید یا فاصله بین خطوط را. یک چند باری سررشته کلام از دستمون در رفت

ما هم داریم دنبالش میگردیم...اما هنوز یافت نشده
چشم. حتما. معذرت میخواهم که باعث اذیت شدم.
ضمنا کی میخواد شما رو مسخره کنه؟ وجود داره مگه؟
شما که استاد هستید، شما که حدَتون به الشارع هستش، ما در محضر حضرتعالی تلمذ میکنیم

یاسمین یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 03:48

من کلا آدم عجولیم.همیشه حرفامو تیکه تیکه یادم میاد

خوبه، تعداد کامنتهام بیشتر میشه
دیگه ما هم به همین چیزا دلمون خوشه خواهر....

یاسمین یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 03:47

یادمان باشد به همه پز بدهیم که یک عدد دوست موزیسین داریم.


من عاشق سنتورم***

کی هست اون دوست خوش بخت؟

مگهان یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 00:54 http://meghan.blogsky.com

برای تولد برادرم ایکس باکس هدیه خریدیم !
حالا مامان و برادرم مدام عین معتادا در حال بازی هستن :|
شانس آوردیم مامان جان عاشق آشپزی هستن وگرنه احتمالا برای طبخ غذا هم از بازی دل نمی کندن.

+ من نه دکترم نه زورم به مامانم می رسه :(( عررر

ای ول مامان!
خونه ای که در آن، مامان عاشق بازی با ایکس باکس و عاشق آشپزی باشد، خونه نیست که، بهشته. بهشت.

یاسمین شنبه 20 تیر 1394 ساعت 21:25

جمله این دوستمون طیب الله داشت...اعتیاد لازمه زندگیست.

دوستمون جان عزیز این کامنت برای شماست.

یاسمین شنبه 20 تیر 1394 ساعت 21:23

وای وای...چقدر هیجان زده شدم...need for speed عشق من بود قبلنا.
هنوزم دوسش دارم.
GTA رو تا شماره چند بازی کردی؟


بازی جنگی و بکش بکش کدوما رو دوس داری؟؟

GTA؟ دیجیتالم کجا بود......
من کلا اهل بازی کامپیوتری نیستم ولی قبلنا در دوران نوجوانی کال آف دیوتی و رزیدنت اویل بازی میکردم

معتاد نه مجرم است نه بیمار
بیعارست بیکار:))))

خب من از اعتیاد، فعلا فقط درد انگشتان دست چپ رو دارم. بخاطر فشاری که باید به سیم های گیتار بیارم.....

آنا شنبه 20 تیر 1394 ساعت 13:11 http://aamiin.blogsky.com

این دکی خودش هیچ وقت بازی نکرده بدونه کل کل تو بازی چه کیفی داره؟ به نظر من که اعتیاد لازمه زندگیه!

آقا (یعنی خانم) دمت گرم
گل گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد