روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

بلاگفا....تو که بی وفا نبودی

نمیدونم چرا هنوز با بلاگ اسکای ارتباط برقرار نکردم....انگار عادت ندارم یه مدت به طور مداوم وبلاگم درست باشه و هر از گاهی خراب نشه.

نظرات 10 + ارسال نظر
مگ دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 17:23

فک کنم اگه تصحیح نمی کردم بهتر بود :-" ممنونم که ذهنتون به جای دیگه ای نرفت


دقیقا

مگهان یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 22:00

یا امامزاده بیژن :| منظورم مسخره بوده ... :/

بله متوجه شدم. (هیچ چیز دیگه ای به ذهنم نیومد، دونت ووری)

یاسمین شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 11:48

مثبت بیندیش.
هی با خودت تکرار کن بلاگ اسکای خوبه،بلاگفا از اونم بهتر.

فقط حواست باشه وقتی میخوای بگی بلاگفا خیلیم خوبه،خندت نگیره.

احسنت
خوبه خوبه خوبه خوبه......خوبه.....(اصلنم خندم نگرفت)

زهرا جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 23:45

تازه یه چیز جالب .... من که می رم تو صفحه مدیریت وبلاگم، وقتی می خوام یه مطلب جدید بنویسم، می تونم عنوان رو بنویسم اما خود مطلب رو نه ...... نشانگر ماوس نمیاد رو صفحه تا من بتونم بنویسم یعنی شروع کنم به نوشتن .......

کلا وبلاگ با ما سر لج دارد........ وگرنه من می خوام بنویسما..... والاع .......

والا.... ع
مدیر خوبی نیستی انگار

مونا جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 13:38 http://m-not.blogsky.com/

از قدیم گفتن عادت چیزه بدیه عادت نکن

درست گفتند. چشم

Rima چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 23:10

هههههه
خیییییییلی باحال بود برنا

باحالی از خودتونه

مگ چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 13:33

منم خیلی دیر ارتباط گرفتم باهاش...راستش هنوووزم گاهی باهاش غریبی می کنم .

حس بی خانمانی رو دارم که نه به وطنش دیگه حسی داره نه به جایی که مهاجرت کرده . این کسخره ترین حس دنیاست...

آشنا میشی باهاش
اشکالی نداره....باید باهاش وقت بگذرونی تا آشناتر بشی...

شین چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 13:26 http://thelittletraveler.blogsky.com/

ممنون که به وبم اومدی و کامنت گذاشتی
من بعد مدتها آپم

خواهش میکنم

زهرا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 12:42

من هم با میهن بلاگ همینطوریم ....... حس نوشتنم توش نمیاد .......

من هیج حسیم نمیاد

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 12:41 http://1nicegirl8.blogsky.com/

میری بلاگفا

نه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد