روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

بی نام

خسته ام. برم یه قهوه درست کنم...


پ.ن.: قهوه ام را خورده ام و دارم به داستان مسافر کوچولو با صدای احمد شاملو گوش میدم...بینظیره....سالهاست که باهاش زندگی میکنم

نظرات 12 + ارسال نظر
یاسمین چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 13:18

میگم مگه شما نگفتی اینهمه مشغله داری،نشستی شاملو گوش میدی!

البته شوخی کردم.
گوش بده،تنوع خوبه

مهران دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 17:55 http://mehran.blogsky.com/

شما خیلی لطف دارید.
ممنونم

خواهش میکنم
اتفاقا دیشب به یکی از شعبه های شهر کتاب رفته بودم، در قسمت سی دی ها، چشمم به سی دی مسافر کوچولو افتاد. به یاد شما افتادم. (این کامنت رو یک روز بعد از اینکه شما نوشتین دارم ج میدم)

مهران دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 16:46 http://mehran.blogsky.com/

عه خب اگه بیرون واسه فروش هست، که به کپی رایت احترام گذاشته و خریداری خواهیم کرد :)
پ.ن: البته احتمالا بازم یادم میره. من سال هاست که می خوام این فایل صوتی رو گوش کنم و قسمت نمی شه :)

بله هست. اینترنتی هم میتونید خرید کنید. فکر کنم سایت دیجی کالا داشته باشه.
افتخار بدید و به ما اجازه بدید براتون ارسال کنیم...

مهران دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 14:58 http://mehran.blogsky.com/

آخر نشد به این فایل صوتی ش گوش کنم. یک بار دوستم بهم داد، گمش کردم. چند بار خواستم خودم دانلودش کنم، یادم رفت. کلا قسمت نیست انگار :)

شازده کوچولو رو میگین؟ میتونین دانلودش کنین. بگردین پیدا میشه.
سی دی فروشیها هم همه دارند معمولا
راستی راستی شما نویسنده اید؟

یاسمین دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 11:57

مگه درس و مشق نداری شما؟؟

جان?

Rojin دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 02:31 http://rojna.blogfa.com

شازده کوچولو بهترین و تاثیرگذارترین کتابی بود که آبجی خانم به من داد دوره راهنمایی بودم. آخر دبیرستان عاشق یک عوضی شدم کتابمو دادم بهش . رفت و برنگشت . چقدر بچه بودم p:

به نظر من که دلنشینترین کتاب بود و شاملو قشنگ ترجمه و دوبله کرده

بله همینطوره. خیلی دلنشینه....

مگهان شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 21:55

ترجمه های احمد شاملو رو خیلی دوس ندارم .
ولی ... ولی شعرهاشو ... اوممم عمیقا دوست دارم . روز و شبتون آروم باشه.همراه با عطر قهوه

بازم ممنون

ماهی سیاه کوچولو شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 20:33 http://1nicegirl8.blogsky.com/

برنا من دارم فایل صوتی این داستانو
ولی هنوز نگوشیدم
لطفن برای منم نسکافه؛)

باشه

مگهان شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 19:41

برای حل شدن مشکلتون از ته دل دعا می کنم :) ...
که عاقبت بیش از یه هفته طول نکشه !

ممنون

شین شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 18:24 http://thelittletraveler.blogsky.com/

مرسی که دعا می کنی

لازم به تشکر نیست. من شرایط موجود را تا حدی درک میکنم. هر کس دیگه ای هم که جای من بود همین کار را میکرد.
شادی شما را آرزومندم.

مگهان شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 17:30

ای وای .....

ای کاش خستگی جسمی بود که با یه استراحت کوتاه حل میشد ...

خوب میشه.....ممکنه کمی طول بکشه....یک ساعت، یک روز، یک سال....یک عمر...اما عاقبت خوب میشه

مگهان شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 17:09

من وقتی خسته ام خودم اصلا حوصله ی قهوه درست کردن ندارم ... می سپرم برام درست کنن ...

+ خستگی در ره از تنتون و سلامت باشید :)

من خسته ام. درست کردن قهوه برای اینه که به خستگیم فکر نکنم. تنم البته خسته نیست.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد