روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

هفته شلوغ هم گذشت. کنفرانس که خیلی خوب بود، خیلی لازم بود، مخصوصا به دلیل عوض شدن چندتا از پرکاربرد ترین استاندارد ها، دانشگاه هم رفتم، درس هم دادم، امتحان هم گرفتم. پسر عموم هم اومد، شام درست نکردم البته چون نه فرصتش بود و نه انرژی (و نه دانشش) از بیرون گرفتیم. :)))ممیزی هم شدیم و نتیجه اش هم خوب بود، بازدید هم شدیم (نتیجه اش نمیدونم چطور بود) اما با اینکه به ورزش روزانه ام اصرار دارم، نتونستم ورزش کنم و امروز باید  به مادربزرگ هم سر بزنم بازم فرصت نمیشه احتمالا، البته ماشین نمیبرم و پیاده میرم که کمی از عذاب وجدانم کاسته بشه.

زنیرو بود مرد را راستی ز سستی کژی آید و کاستی....

بله

اینجوریاس

برین ورزش کنین. از ما گفتن بود


نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمین دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 10:22

زندگی شلوغ یه معایبی داره مثل خستگی و کلافگی.اما مزایایی هم داره مثل منفعل نبودن.
راستی منم آدرس اینستاتو ندارم.اگه واست مقدوره بفرست ایمیلم که فالو کنم.اگر نه هم که هیچی. تچکر ((:

شما وبلاگ ندارین؟

Rima یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 11:54 http://dailytalk.blog.ir

من آدرس اینستاگرامتونو ندارم
چرا واقعا ؟ چراااااااا ؟؟؟

منم ندارم

Rima شنبه 7 آذر 1394 ساعت 19:45 http://dailytalk.blog.ir

به به
چه عالی
من بهت افتخار میکنم که بخوبی از پس همه کارات بر اومدی
حتی چیزایی مث پیاده روی و سرزدن به مادربزرگ رو هم از قلم ننداختی
دمت گرم

مرسی، ممنون. منم به داشتن دوستان خوب و پاک طینتی مثل شما افتخار میکنم
دیشب بعد از سرزدن به مادر بزرگ، پیاده روی را تا رسیدن به ده هزار قدم ادامه دادم (تصویر گام شمار را در اینستا گذاشتم) تازه بعدشم خاله و پسر خاله را به فرودگاه رساندم...(اما امروز صبح به سختی از خواب بیدار شدم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد