روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

بیخیالِ عنوان

آقا درس دادن یک درس جدید خیلی سخته....اونم وقتی 69 تا دانشجو سر کلاست باشه از رشته های مختلف....حالا اگه یک درس بشه دو درس...دیگه واویلا....برای من که تدریس کار اولم نیست....

ای مدیر گروه....چی بهت بگم من که هرچی میکشم از توست...

نظرات 5 + ارسال نظر
مگهان شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 21:18

اون عدد 69 منو نابود کرد برادر!


+ شما که استاااادی برات سخت نیست من مطمینم

سخت نیست، اما چون فرصتم کمه اذیت میشم

Rima شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 10:38 http://dailytalk.blog.ir

شما از پسش بر میای
داداش کی گوش میده سر کلاس؟ دانشجوهای قدیم بودن که حواسشون به درس بود
با خیال راحت برو درس بده . باکی ات نباشه

وای از دست اینا من دیوانه میشم....

خانم اردیبهشتی پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 15:15 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
کدوم دانشگاه تدریس می کنید که ترمتون از فروردین شروع میشه؟

از فروردین شروع نمیشه، از بهمن شروع شده اما هر هفته در عذابم....

زهرا گلی .. چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 23:51 http://janedel.mihanblog.com/

استاد جان، پارتی ما شو ..... توی دانشگاه ما رو هم راه بدن ......

باشه

مهربانوی او چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 15:02

جانا سخن از زبان ما می گویی!
تدریس زبان انگلیسی عمومی برای 108 نفر از رشته های مختلف از حقوق و کشاورزی تا حسابداری و چه و چه، اکثرا هم ترم اولی و بازیگوش، که هی بگن استاااااد ما زبانمون ضعیفه و از زبان متنفریم، یکی از نچسب ترین تجربه های تدریس من تو یکی از دانشگاه ها بود که خدا رو هزار بار شکر دیگه اونجا نمیرم! با این برنامه ریزی شون!

استاد دانشجو نمیخواهید؟ قول میدهیم فقط یک رشته خوانده باشیم....
آخه اینجایی که من هستم، مدیر گروه از همکلاسیهایم هستند و این ترم کمی شیطنت کردند. ما را در مقابل عمل انجام شده قرار دادند....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد