روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

بالن آرزوها

تا حالا به بالن آرزوها فکر کردید؟ آرزو میکنی و رهایش میکنی تا آرزوهایت برآورده شود؟

چه چیزهای مشابه دیگری در این خصوص وجود دارد؟

این چیزها طرز فکر ما را چگونه تحت تاثیر قرار می دهند؟ آیا در ما تغییری ایجاد میکنند که به آرزوهایمان برسیم؟ یا اینکه امیدی کاذب ایجاد میکنند که آرزوهایمان روزی از غیب برآورده می شوند؟

به نظر من بجای همه ی اینها، برای رسیدن به آرزوهاتون قدم بردارید، گامهای عملی (هرچند کوچک). اعمال شماست که شما را به آرزوهایتان خواهد رساند نه بالن آرزوها.

نظرات 4 + ارسال نظر
هلیا دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 01:54

سلام دوست خوب من
داشتم رد میشدم گفتم یادی از تو کنم
چیکارا میکنی

ای جان
سلام به دوست خوب خودم
کار خوبی کردی
برای رد شدن از اینجا نیاز به هیچ بهانه ای نیست، درِ اینجا به روی شما همیشه بازه
روزگار میگذرانیم و سیه بختی این مملکت را نظاره می کنیم بی هیچ امیدی و روزنه ی نوری...
سعی میکنیم زنده نگاه داریم انسان بودن را...

پریا دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 22:46

گل:
سلام مجدد منم کلی خوشحال شدم دوست خوبمممممم

و خیلی برام عجیب بود
من حالم خوبه خداروشکر
خدا یار و یاور شما باشه تنتونم سلامت
درسته کلا از وبلاگ مردم دور شدن اکثرا اینستاگرام مینویسن
از این به بعد میام دوباره
میخونمت

حضورتون باعث افتخار و سعادت بنده است

پریا شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 21:49

حب حالا که یادتون افتادم
حالتون چطوره

حالا امیدوارم دوباره فراموش نشم

پریا شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 21:47

سلام آخرین باری که براتون کامنت دادم رو یادم نمیاد
حتی خود شما هم فراموشم شدین
منتها محل کارم بودم که واقعا ناگهانی شما اومدین تو ذهنم
هر چه قدر فکر می کردم نه اسمتون یادم میومد نه اسم وبلاگتون
الان دوباره همین لطحظه ناگهانی مثل یه جرقه اسم وبلاگتون توذهنم اومد بدون اینکه بهتون فکر کنم
خلاصه که پیداتون کردم
نمیدونم چرا
من خیلی خودم مشغله های ذهنی مختلف دارم
برام خیلی عجیبه که چطور اومدین تو ذهنم
ولی حس قلبیم اینه که هیچی اتفاقی نیست برا همین گفتم به شمام بگم حتی نمیدونم قبلا با چه اسمی پیام میدادم اسم واقعی خودم پریاس فکر کنم
الان یادم اومد با اسم ترانه پیام میدادم

آخی....سلاااامممم
حال شما چطوره؟ خوبین؟ چه کار خوبی کردین پیام دادین. من که راهی برای پیام دادن به شما نداشتم....
چه خبرا؟ اوضاع و احوالتون خوبه؟ خیلی وقت بود خبری نداشتم ازتون....
منم خوبم، خدا رو شکر. وبلاگم دیگه آنچنان خواننده ای نداره، بجز چند نفر که بطور خاموش میان و میرن...
خوش به حال من که یاد من مثل جرقه در ذهن شما خورد. چه حس خوبی به من منتقل کردین...خیلی خوشحال شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد